• 17 սեպտեմբեր, 2021
     Սոյայի սոուս, խորհուրդներ Աննա Սեմերջյանի կողմից

    Սոյայի սոուս, խորհուրդներ Աննա Սեմերջյանի կողմից

    Սոյայի սոուսը իր մեջ պարունակում է վիտամին B3,B6,B2,B9, B1 վիտամիններ։ Չնայած պարունակող վիտամիններին այն պետք է օգտագործել չափավոր, քանի որ տոքսինների քանակը բավականին շատ է։

    Առանց հավելանյութերի պատրաստված սոյայի սոուսը օգտակար է երկրորդ կարգի շաքարախտի, ոսկորների հետ խնդիր ունեցողների, ինչպես նաև սրտի աշխատանքի համար։

    Սոյայի սոուս ընտրելիս ուշադրություն դարձրեք պիտակին, որի վրա պետք է անպայման նշված լինի, որ այն ֆերմենտացված արտադրանք է։ Բաղադրությունը պետք է լինի միայն սոյա, ցորեն , աղ և ջուր։ Խուսափեք ներկանյութեր, հավելանյութեր և կոնսերվանտներ պարունակող սոյայի սուոսից։ Եթե այն ունի շատ մուգ երանգ և նստվածք պատերին , ապա դա նշանակում է, որ արտադրանքը անորակ է։

    Կան սոյայի սոուսներ , որոնց մեջ ավելացնում են նաև գետնանուշ , որն էլ չէր կարող բարելավվել իր սկզբնական օգտակար հատկությունները։

    Եթե սոյայի սոուսը ցիտրուսային կեղևի հավելումով է, ապա այն ավելի օգտակար է , քանի որ այն պարունակում է հակաօքսիդանտներ։

    Որակյալ սոյայի սոուսը իր մեջ պարունակում է 6-7% սպիտակուց։

    Պահածոյացված թե՞ սառեցված մթերք

    Պահածոյացված թե՞ սառեցված մթերք

    Նախորդը

    Ինչպես գեղեցիկ դիմավորել Զատիկը

    Ինչպես գեղեցիկ դիմավորել Զատիկը

    Հաջորդը

    Մեկնաբանել

    Եղեք տեղեկացված

    Ձեր կարծիքը շատ կարևոր է մեզ համար, և Ձեր կողմից առաջադրված ցանկացած հարց, առաջարկ կամ դիտողություն պարտադիր արձագանք կստանա: