• 25 հունիս, 2022
     Դիետաների ընթացքում արգելված 5 սննդամթերքները

    Դիետաների ընթացքում արգելված 5 սննդամթերքները

    Ցանկացած դիետաների պարտադիր պայման է որոշակի մթերքների բացառումը կամ նվազեցումը։

    Մեր սննդակարգում կան մթերքներ, որոնք ուղղակիորեն նպաստում են քաշի ավելացմանը և վաթթարացնում են առողջությունը։ 

    Պետք է քչացնել հատկապես հետևյալ մթերքները․

    • Քաղցրավենիք․ Ցանկացած դիետայի առաջին և ամենակարևոր կետը։ Պետք է նաև բացառել ալյուր, ճարպ, շաքար և քիմիական հավելումներ պարունակող վառ փաթաթված բոլոր համեղ աղանդերները:
    • Ապխտած արտադրանք, կիսաֆաբրիկատներ. Ժամանակ խնայող պատրաստի արտադրանքները արգելված են։ Երշիկներին, պիլմենիներին, կոտլետներին փոխարինում ենք տանը պատրաստված առողջարար աղցաններով։
    • Ալկոհոլ. Սննդակարգից հեռացնում ենք ալկոհոլային ցանկացած խմիչքներ, որոնք հանդիսանում են գերսնվելու հիմնական կատալիզատորները:
    • Գազավորված խմիչքները․ Չնայած այն հանգամանքին, որ ամռան տապին հաճելի են սառը, գազավորված ըմպելիքները, պետք է հիշենք նրանց հետագա հետևանքների մասին։ Նաև պետք է հիշել, որ գազավորված ըմպելիքները մեծ քանակությամբ շաքարավազ են պարունակում։  
    • Կարագ, ճարպ․ Այս կատեգորիայի սննդամթերքները բացառվում են ինչպես բնական ձևով, այնպես էլ վերամշակված արտադրանքներում:




    Հավկիթով և նարինջով 5 օրյա դիետա

    Հավկիթով և նարինջով 5 օրյա դիետա

    Նախորդը

    Մեկնաբանել

    Եղեք տեղեկացված

    Ձեր կարծիքը շատ կարևոր է մեզ համար, և Ձեր կողմից առաջադրված ցանկացած հարց, առաջարկ կամ դիտողություն պարտադիր արձագանք կստանա: