• 28 սեպտեմբեր, 2022
     Ամառային շատ պարզ դիետա

    Ամառային շատ պարզ դիետա

    Ամառային ամենապարզ դիետաները բեռնաթափման օրերն են: Դրանք լինում են տարբեր՝ մրգային, բանջարեղենային, կաթնային... Ալգորիթմը շատ պարզ է. շաբաթական մեկ-երկու անգամ պետք է ուտել մի տեսակի սնունդ (միրգ, բանջարեղեն, կաթնամթերք) և խմել միայն մաքուր ջուր: Կարելի է կազմակերպել «սոված» օր, որի ժամանակ խմում ենք միայն մաքուր ջուր ամբողջ օրվա ընթացքում:

    ՄԻՆՈՒՍ 4 ԿԻԼՈԳՐԱՄ

    1-ին օր՝ ընտրում ենք մեկ տեսակի միրգ, ցանկացած քանակությամբ, բացառությամբ խաղողի և բանանի:

    2-րդ օր՝ բեռնաթափման օր կանաչ թեյով

    3-րդ օր՝ կարող ենք ուտել բանջարեղեն ցանկացած քանակությամբ, ինչպես հում վիճակում, այնպես էլ խաշած՝ առանց յուղի:

    4-րդ օր՝ «սոված» օր, խմում ենք միայն ջուր:    

    Կեֆիրով դիետա՝ 1 շաբաթ

    Կեֆիրով դիետա՝ 1 շաբաթ

    Նախորդը

    Մեկ շաբաթյա դիետա

    Մեկ շաբաթյա դիետա

    Հաջորդը

    Մեկնաբանել