• 24 հուլիս, 2021
     Ուտելիքն օգնում է մեզ պայքարել ցավի դեմ

    Ուտելիքն օգնում է մեզ պայքարել ցավի դեմ

    Գիտնականները պնդում են, որ ուտելիքն օգնում է մեզ պայքարել ցավի դեմ և նույնիսկ կարող է բարձրացնել ցավի շեմը:

    Շատ տարածված խորհուրդ է՝ ցանկանում ես ազատվել ցավից, ավելի շատ կեր կանաչեղեն, ինչպես նաև սև հաց և տավարի միս: Այս մթերքները հարուստ են Բ խմբի վիտամիններով, իսկ դրանք դեռ անցյալ դարի 50-ական թվականներից դիտվում են որպես ցավազրկող միջոց:

    Ներկայումս հրապարակված են արդեն 100 հետազոտություններ, որոնք ապացուցում են. այդ խմբի վիտամինները պակասեցնում են տհաճ զգացողությունները ամենատարբեր հիվանդությունների ժամանակ:

    Ամենագեղեցիկ ցավազրկող մթերքներից է համարվում կծու կարմիր պղպեղը, որի դրական ազդեցությունը նյարդային համակարգի վրա մի քանի տարի առաջ նկատել են ամերիկացի և ճապոնացի գիտնականները: Նրանք կծու պղպեղի մեջ բացահայտել են յուրատեսակ բաղադրիչ՝ կապսացին: Ընկնելով օրգանիզմ, այն ակտիվացնում է նյարդային բջիջների ռեցեպտորները և մենք բերանում այրոց և նույնիսկ թեթևակի ցավ ենք զգում: Այդ զգացումները հաղթահարելու համար ուղեղն արտադրում է հատուկ նյութ՝ էնդորֆին, որն անվանում են նաև երջանկության հորմոն:

    Իհարկե, պղպեղն ի վիճակի չէ հաղթահարել խրոնիկական ցավը: Բայց եթե դուք որևէ տեղ հարվածել եք կամ քերծել մարմնի մասը, ապա պղպեղի ազդեցությունը նկատելի կլինի:

    Կարելի է գտնել պակաս էքստրեմալ միջոց ցավի դեմ, քան կծու պղպեղն է:

    Գիտնականների պնդումով՝ տհաճ զգացողությունների դեմ օգնում են պայքարել նաև այնպիսի ամենօրյա մթերքներ ինչպիսին են կաթն ու ընկույզը: Սրանց չի զիջում նաև բանանը:

     

    Հեղինակ՝ Gaya Shahbazyan

    Տեղեկատվություն դոնորներին

    Տեղեկատվություն դոնորներին

    Նախորդը

    Նևրասթենիա

    Նևրասթենիա

    Հաջորդը

    Մեկնաբանել

    Եղեք տեղեկացված

    Ձեր կարծիքը շատ կարևոր է մեզ համար, և Ձեր կողմից առաջադրված ցանկացած հարց, առաջարկ կամ դիտողություն պարտադիր արձագանք կստանա: