California Raisins pack an all-natural, no-sugar-added nutritional punch. Fat- and cholesterol-free, and loaded with antioxidants and fiber, this small but mighty fruit is great for on-the-go or after-school snacking. (CNW Group/California Raisin Marketing Board)

Չամիչ տնային պայմաններում

Չամիչ պատրաստելու համար կարող ենք օգտագործել ցանկացած տեսակի խաղող: Բայց ցանկալի է օգտագործել այնպիսի տեսակներ, որոնք կորիզ չունեն, օրինակ քիշմիշ:

Խաղողը պարտադիր պետք է լինի հասած:

.

Պատրաստման եղանակը

.

  1. Վերցնում ենք առանց կորիզի խաղող
  2.  Լավ լվանում ենք:
  3. Հեռացնում ենք պոչիկները:
  4. Մեկ շարքով շարում ենք մեծ ափսեի մեջ, ապա չորացնում ենք:
  5. Կարող ենք չորացնել արևի տակ՝ 2-3 օր կամ չիր պատրաստող գործիքով՝ 6-10 ժամ:

Բարի ախորժակ

Մեկնաբանել

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով