booked.net  
  • 18 փետրվար, 2020
    Հավկիթով և նարինջով 5 օրյա դիետա

    Հավկիթով և նարինջով 5 օրյա դիետա

    Այս դիետան պահանջում է իսկական կամքի ուժ, քանի որ բավականին սահմանափակ է, սակայն արդյունքը 5 օրում 6 կգ է: Կարող են օգտվել միայն ֆիզիկապես առողջ մարդիկ, որոնք չունեն ալերգիաներ, մարսողական, ճնշման հետ կապված և այլ առողջական խնդիրներ: Նախաճաշը բոլոր 5 օրերի համար նույնն է. ցիտրուսային միրգ, դիետիկ հաց, առանց քաղցրի կանաչ թեյ: Իսկ ճաշը և ընթրիքը կազմակերպում ենք այսպես. 1-ին օր.

    • Ճաշ՝ մեկ խաշած ձու, 1 բաժակ յոգուրտ, կես նարինջ, չորահաց:
    • Ընթրիք՝ 2 խաշած ձու, մի քանի պոմիդոր, չորահաց:

    2-րդ օր.

    • Ճաշ՝ մեկ խաշած ձու, կես նարինջ, չորահաց, թեյ՝ առանց շաքարավազի:
    • Ընթրիք՝ 150 գրամ խաշած տավարի միս, մեկ նարինջ, մեկ պոմիդոր, 1 բաժակ մածուն, չորահաց:

    3-րդ օր.

    • Ճաշ՝ մեկ ցիտրուսային միրգ, մեկ խաշած ձու, 1 բաժակ յոգուրտ, չորահաց:
    • Ընթրիք՝ մեկ ցիտրուսային միրգ, բնական յոգուրտ կամ թթվասեր, չորահաց:

    4-րդ օր.

    • Ճաշ՝ 100 գրամ քիչ յուղայնությամբ կաթնաշոռ, մեկ պոմիդոր, մեկ վարունգ, մեկ կտոր սև հաց:
    • Ընթրիք՝ 150 գրամ խաշած տավարի միս, մեկ խնձոր, մի քանի պոմիդոր, մեկ կտոր սև հաց:

    5-րդ օր.

    • Ճաշ՝ 200 գրամ խաշած ձուկ, մեկ բաժակ մածուն կամ կեֆիր, միրգ:
    • Ընթրիք՝ 2 խաշած ձու, աղցան պոմիդորով և կանաչիով:

    Եթե կարողացել եք պահել այս դիետան և օրգանիզմում խնդիրներ կամ թուլություն չի նկատվել, այն կարող եք կրկնել միայն 2-3 ամիս հետո:      

    bannerH1

    1 շաբաթյա «Հավկիթային դիետա» Կարդալ Նախորդը

    1 շաբաթյա «Հավկիթային դիետա»

    Մեկնաբանել

    Եղեք տեղեկացված

    Ձեր կարծիքը շատ կարևոր է մեզ համար, և Ձեր կողմից առաջադրված ցանկացած հարց, առաջարկ կամ դիտողություն պարտադիր արձագանք կստանա: