booked.net  
  • 28 փետրվար, 2020
    Ամառային շատ պարզ դիետա

    Ամառային շատ պարզ դիետա

    Ամառային ամենապարզ դիետաները բեռնաթափման օրերն են: Դրանք լինում են տարբեր՝ մրգային, բանջարեղենային, կաթնային... Ալգորիթմը շատ պարզ է. շաբաթական մեկ-երկու անգամ պետք է ուտել մի տեսակի սնունդ (միրգ, բանջարեղեն, կաթնամթերք) և խմել միայն մաքուր ջուր: Կարելի է կազմակերպել «սոված» օր, որի ժամանակ խմում ենք միայն մաքուր ջուր ամբողջ օրվա ընթացքում:

    ՄԻՆՈՒՍ 4 ԿԻԼՈԳՐԱՄ

    1-ին օր՝ ընտրում ենք մեկ տեսակի միրգ, ցանկացած քանակությամբ, բացառությամբ խաղողի և բանանի:

    2-րդ օր՝ բեռնաթափման օր կանաչ թեյով

    3-րդ օր՝ կարող ենք ուտել բանջարեղեն ցանկացած քանակությամբ, ինչպես հում վիճակում, այնպես էլ խաշած՝ առանց յուղի:

    4-րդ օր՝ «սոված» օր, խմում ենք միայն ջուր:    

    1 շաբաթյա «Հավկիթային դիետա» Կարդալ Նախորդը

    1 շաբաթյա «Հավկիթային դիետա»

    Մեկ շաբաթյա դիետա Կարդալ հաջորդը

    Մեկ շաբաթյա դիետա

    Մեկնաբանել

    Եղեք տեղեկացված

    Ձեր կարծիքը շատ կարևոր է մեզ համար, և Ձեր կողմից առաջադրված ցանկացած հարց, առաջարկ կամ դիտողություն պարտադիր արձագանք կստանա: